ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Čo v prípade, že niektorý tovar je poškodený, nekvalitný či po dátume exspirácie a ja ho nechcem?

V tom prípade kontaktujte našu zákaznícku linku +421 55 333 1419 , kde sa pokúsime situáciu vyriešiť k Vašej čo najväčšej spokojnosti. Či už formou odpočítania pri ďalšej objednávke, alebo iným vhodným spôsobom. Ak si to všimnete ešte pri preberaní nákupu, náš kuriér Vám ho rád odráta z nákupu a vy ho nemusíte prebrať.

 

Čo v prípade, keď nejaký tovar chýba a pritom je nablokovaný?

Ak si to všimnete ešte pri preberaní tovaru, upovedomte kuriéra a ten Vám nákup odráta z platby. V prípade, že si to všimnete až po odchode kuriéra, kontaktujte našu zákaznícku linku +421 55 333 1419, kde s Vami situáciu prejdeme a vyriešime k Vašej čo najväčšej spokojnosti. 

 

Čo ak mi bude doručený tovar, ktorý som si neobjednala, prípadne mi ako alternatíva nebude vyhovovať?

O nedostupnosti tovaru a výbere vhodnej alternatívy informujeme zákazníka telefonicky ešte počas vychystávania objednávky a zároveň konzultujeme výber vhodnej alternatívy. Taká to situácia by preto nemala nastať. Ak si to všimnete ešte pri preberaní nákupu, náš kuriér Vám ho rád odráta z nákupu a vy ho nemusíte prebrať. V ostatnom prípade kontaktujte našu zákaznícku linku +421 55 333 1419.

 

Do kedy môžem reklamovať tovar?

Ideálne je si nákup skontrolovať ešte počas prítomnosti kuriéra, kedy je možné riešiť reklamáciu hneď na mieste. V prípade, že zistíte nespokojnosť s tovarom až po jeho odchode, je vhodné si nákup skontrolovať čo najskôr a reklamáciu hlásiť bezprostredne na našej zákazníckej linke +421 55 333 1419, aby sme ju vedeli okamžite riešiť. 

Ako si viem zadať požiadavku, aby bol chlieb nakrájaný?

Takúto požiadavku viete uviesť do poznámky, ktorú nájdete ako posledné pole pri dokončovaní objednávky.

 

Viem v odoslanej objednávke urobiť zmeny, alebo ju úplne zrušiť?

Áno, upraviť vašu objednávku viete telefonicky na našej zákazníckej linke +421 55 333 1419.

 

Aká je najnižšia hodnota nákupu, ktorý si môžem objednať?

Neexistuje žiadny limit na minimálnu hodnotu objednávku. Donáška je spoplatnená sumou 2,99€ s DPH, čo je poplatok za službu.

 

Čo ak môj požadovaný tovar už nemáte?

V tom prípade Vás budeme telefonicky kontaktovať ohľadom výberu vhodnej alternatívy.

Ako môžem vedieť, že mi vyberiete ten najlepší tovar?

Pri výbere tovaru pre donášku, alebo Drive-in si dávame záležať, aby sme pre zákazníkov vybrali ten najkrajší a najkvalitnejší tovar. Našim cieľom je maximálna spokojnosť s kvalitou dodaného tovaru, aby naši zákazníci mali čo najlepšiu skúsenosť. Zároveň sa takto snažíme minimalizovať počet reklamácií.

 

Nemusím sa báť krátkej exspirácie produktov?

Nie, nemusíte sa báť. Pri výbere tovaru, ktorý Vám balíme starostlivo vyberáme produkty s čo najdlhším dátumom exspirácie.

 

Je rozdiel v tovare, ktorý je na predajni a ktorý je balený zákazníkom na eshope?

Nie, tovar sa balí priamo na našich predajniach, kde nerozlišujeme, či ide o tovar pre fyzickú predajňu, alebo eshop.

 

Nepoškodí sa tovar pri donáške počas prevozu na moju adresu?

Nie, nákup je balený do papierových tašiek, ktoré sú uložené v prepravkách, aby sa zamedzilo akémukoľvek pohybu počas prepravy. Potraviny podliehajúce špecifickým podmienkam na uskladnenie (chladený a mrazený tovar) je počas prevozu uskladnený v chladiacom, či mraziacom boxe.

Viem uplatniť moju FRESH kartu pri nákupe cez eshop? 

Áno, pokiaľ už máte Fresh kartu, stačí sa prihlásiť mailovou adresou ktorú ste použili pri registrácii karty.

 

Ráta sa mi nákup cez eshop do súčtu, aby som mal 2% zľavu na ďalší mesiac?

Áno, ak na našom eshope nakupujete prihlásený pod vašim účtom, v ktorom máte uvedenú aj vašu fresh kartu, Váš online nákup sa počíta.

 

Čo ak nemám Fresh kartu, viem nakúpiť aj bez nej?

Áno, nakúpiť môžete aj bez prihlásenia. Odporúčame však zaregistrovať sa a využívať výhody Fresh karty – zľava až do 2% z každého nákupu, možnosť zapojiť sa do súťaží, prehľad o vašich nákupoch a mnoho ďalších…

 

Viem sa zapojiť do súťaže cez FRESH kartu aj nákupom na eshope?

Áno, aj pri nákupe online ste automaticky zaradený do súťaže. Samozrejme po splnení súťažných podmienok danej súťaže.

Viem nakupovať aj bez prihlásenia?

Áno, viete nakúpiť bez prihlásenia. Vaše údaje doplníte na konci objednávky.  

 

Aké údaje sú potrebné pre vytvorenie môjho účtu?

Pri vytvorení účtu sú potrebné rovnaké údaje, ako pri registrácií freshkarty a teda: Meno, email, adresa, telefón, dátum narodenia a heslo, ktoré je potrebné si zapamätať, keďže sa pod ním budete prihlasovať pri nakupovaní na našom eshope.

 

Aké výhody mi poskytuje nakupovanie ako prihlásený užívateľ?

Nakupovanie pod Vašim účtom má viacero výhod ako je automatické načítanie Vašej Fresh karty. Taktiež si pamätáme Vaše obľúbené položky a viete si ich kedykoľvek pozrieť, aby ste na niečo nezabudli. 

Donesú mi nákup až pred dvere, alebo si poň musím zísť dole?

Náš kuriér Vám vždy ochotne prinesie nákup až pred dvere.

 

Budem informovaný, kedy mi presne kuriér donesie môj nákup?

Kuriér Vás bude telefonicky kontaktovať pred príchodom.

 

Je rozdiel v cenách na predajni a na eshope pri donáške?

Nie, na eshope nakupujete za tie isté ceny ako v kamennej predajni.

 

Viem platiť pri donáške aj kartou, stravnými lístkami či Fresh poukážkou?

Pri donáške viete platiť hotovosťou, platobnou ako aj stravovacou kartou.

Je rozdiel v cenách na predajni a na eshope pri službe Drive-in?

Nie, pri službe drive-in sa sú ceny totožné s cenami na predajni, na ktorej ste si váš nákup objednali.

Za aký krátky čas viete pripraviť tovar, aby som si ho vedel na predajni vyzdvihnúť?

od 1 do 3 hodín od prijatia objednávky (pokiaľ sú voľné termíny).

Viem platiť pri drive-ine aj kartou, stravnými lístkami či Fresh poukážkou?

Áno, môžete použiť všetky druhy platby.

Ako Vám dám vedieť, že som už prišiel pre nákup?

V SMS správe, ktorá Vám oznámila, že Vaša objednávka je pripravená na vyzdvihnutie, Vám bolo zaslané aj telefónne číslo, na ktoré stačí zavolať buď po príchode, alebo pokojne aj pár minút pred tým, že ste na ceste a naši zamestnanci Vás už budú čakať aj s nákupom. Ideálne, ak im počas telefonátu uvediete aj typ a farbu auta, aby Vás ľahšie identifikovali.

Zaujíma Vás o nás Viac?

Sledujte naše sociálne siete.

Nenašli ste odpoveď ?

Napíšte nám na:

Všetko jasné?

Poďte nakupovať.

Vyberte predajňu vyzdvihnutia

Otváracie hodiny: 07:00- 20:00

Poplatok: 1,00€

DONÁŠKA

až k dverám

DONÁŠKA

DRIVE-IN