Často kladené otázky

Čo v prípade, že niektorý tovar je poškodený, nekvalitný či po dátume exspirácie a ja ho nechcem?

V tom prípade kontaktujte našu zákaznícku linku +421 55 333 1419 , kde sa pokúsime situáciu vyriešiť k Vašej čo najväčšej spokojnosti. Či už formou odpočítania pri ďalšej objednávke, alebo iným vhodným spôsobom. Ak si to všimnete ešte pri preberaní nákupu, náš kuriér Vám ho rád odráta z nákupu a vy ho nemusíte prebrať.

Čo v prípade, keď nejaký tovar chýba a pritom je nablokovaný?

Ak si to všimnete ešte pri preberaní tovaru, upovedomte kuriéra a ten Vám nákup odráta z platby. V prípade, že si to všimnete až po odchode kuriéra, kontaktujte našu zákaznícku linku +421 55 333 1419, kde s Vami situáciu prejdeme a vyriešime k Vašej čo najväčšej spokojnosti. 

 

Čo ak mi bude doručený tovar, ktorý som si neobjednala, prípadne mi ako alternatíva nebude vyhovovať?

O nedostupnosti tovaru a výbere vhodnej alternatívy informujeme zákazníka telefonicky ešte počas vychystávania objednávky a zároveň konzultujeme výber vhodnej alternatívy. Taká to situácia by preto nemala nastať. Ak si to všimnete ešte pri preberaní nákupu, náš kuriér Vám ho rád odráta z nákupu a vy ho nemusíte prebrať. V ostatnom prípade kontaktujte našu zákaznícku linku +421 55 333 1419.

 

Do kedy môžem reklamovať tovar?

Ideálne je si nákup skontrolovať ešte počas prítomnosti kuriéra, kedy je možné riešiť reklamáciu hneď na mieste. V prípade, že zistíte nespokojnosť s tovarom až po jeho odchode, je vhodné si nákup skontrolovať čo najskôr a reklamáciu hlásiť bezprostredne na našej zákazníckej linke +421 55 333 1419, aby sme ju vedeli okamžite riešiť. 

Zaujíma Vás o nás Viac?

Sledujte naše sociálne siete.

Nenašli ste odpoveď ?

Napíšte nám na:

Všetko jasné?

Poďte nakupovať.